pondělí 6. července 2015

.... LETOŠNÍ BARVÍŘSKÉ POKUSY .....

Konečně  jsem se dostala k tomu, abych načesala a hlavně nafotila svoje letošní barvířské pokusy :-D  Obarveno mám už delší dobu, ale stále se mi v těch vedrech nechtělo česat ... doma si binec dělat nechci a na dvoře  je odpoledne tak nesnesitelné vedro, že se tam člověku nechce ani projít, natož pak strávit několik hodin s česačkou.  Povedlo se, a tak se můžu trošičku pochlubit ....  teda musím se přiznat, že se chlubím ráda, protože jsem fakt z těch mých barviček nadšená, i když na  Vlaďku stále ještě nemám .... ale lepším se ..... :-D A přestože mám doma ještě spousty krásných barviček Jaquard, tak mě nějak ani nenapadá, že bych je chtěla použít.  Tohle je to správné dobrodružství a velká zábava v jednom.


Milé vlněnky, přeji Vám krásné letní dny a těším se na Vaše barvířské pokusy. Jste pro mě velikou inspirací!!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

... OPĚT ŠÁLA A ŠÁLOŠÁTKY ...

Stále pletu a pletu a předu   ☺  šál inspirovaný http://shop.hedgehogfibres.com/product/born-trippy šátek Find Your Fade .... https:...